Vinst efter SD!

Ja, borde egentligen ha varit 3p i denna match alltså, var bättre än mora! men får va nöjd me detta! ;)
Jag, Emma(kändes som på den gamla goda tiden igår, när vi 2 alltid var på hockey tillsammans! :D Fick lite minnen från då, sååå roligt vi hade då alltså!) och Amanda var å kollade på matchen igår, var lika trevligt som alltid att gå på hockey =) Skrika av sig lite å hejja på laget i mitt hjärta.. Var inte den bästa matchen jag sett, men dock en vinst, och så länge dom vinner struntar jag i hur det ser ut! Positivt igår var iaf att både Tarvainen och Miettinen var tillbaka! :D
 Både jag och emma vart helt förvånade när vi såg nr 40 och 9 på isen igår :D MEn nu är finnkedjan intakt igen och visst syntes de att dom va lite ringrostiga, men ge dom några matcher så kommer dom va i form igen ;)
Målen igår gjordes av, Chabada, Harju, Burra och Larose! :D (Tippade på harju, chabada å bartie x2 så 50% rätt hade jag) Larose fick stående ovationer av fansen igår efter matchen när han blev intervjuad av olika tv kanaler, stod sägert i 5 min å skrek:
Cory Larose
Cory Larose
SUPER Cory
Cory Larose 
  
Haha, så nu har den ramsan etsat sig fast i min hjärna IGEN!! :S ;) Men de gör it nå så länge luleå vinner! ;)
Glädjen som infinner sig på läktaren när luleå gör mål, den borde alla få känna av nån gång! HELT UNDERBART!
DIF borta på torsdag, hm, hoppas på första bortasegern men känns inte lätt, inte me en storspelande Larsson i DIFmålet, hoppas på att han har en dålig kväll på torsdag!!! Tror dock på seger för DIF me 3-2, Larose och Chabada lyckas överlista Larsson i målet!

NÄ nu ska jag se om jag hinner äta nått innan Rebecca kommer och hämtar upp mig, ska hoppa ikväll me vatine =) Hoppas vi ska göra nå skojj ;P

Pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback