GALET =)

jag

Veckan som gått har varit bland de roligare jag har varit med om, Tack Anna för det! :D
Orkar inte riktigt skriva ner allt som hänt, men vill ni veta så är de bara å fråga :P Men kan iaf säga att denna vecka har innehållit det mesta, allt från roliga fester(mina å annas förfester slår de mesta), mycket skratt, träffat nya människor, slappande i husvagn, sprungit på stan å en massa annat =) Tänk om man haft en lägenhet och fast jobb i luleå, underbart de hade varit! Var hem till älvsbyn och sov ons-tors, ingen höjdare å komma hem till hålan!
Har fått låna Pelle också av Emma =) Jag tror jag blivit kär i han på nytt =) Så fin!
Undrar vad som händer ikväll, hoppas på nått skojj ;D





Kommentarer
Postat av: AnnaKå

De var så lite så natta ;) haha jaaa fyfan vad KUL!!! ååååh kan man inte bara få uppleva denna vecla på nytt? De skulle ju vara världens höjdare :P haha ja våra förfester ÄGER!!!

Postat av: Emma

pelle ääär ju bäst=) du har bara inte insett de än:D

2008-08-08 @ 20:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback