TE (:

Sitter på jobbet å pimplar te (: Mumma, är riktigt gott me nå varmt då man kommer ut från svinkalla ishallen! ;P
Var och såg luleå-skellefteå igår, skaik var rätt mkt bättre i 2 perioder, kändes nästan som att dom hade lite lekstuga med luleå! :S Dock så kom luleå tillbax lite i matchen i 3e perioden, som tur var annars hade de blivit pinsamt! Modig såg väl sådär ut i målet, hoppas han spelar upp sig så att han hamnar på den nivån han hade förrförra säsongen! Bäst i luleå tycker jag var Kim Karlsson och Lidhammar.
Roligaste i matchen var då Pierre Johnsson och Mattias Månsson började slåss ;P Attans bara att domarna kom emellan ;p HAHA! Dom ville tom fortsätta slåss utanför isen :p Hejja Pierre! ;)
Efter matchen skulle jag försöka he av ett klubbskaft som hade tillhört skellefteåspelaren Jimmie Ericsson, det gick dock inte så bra föränns jag slog den me all kraft i en järnpelare och sen ställde mig på den ;) hahaha.
Aja, denna matchen var inte så mkt att hurra över, Mäkinen var inte alls så bra som jag tänkt mig, dock så är han vääldigt stor och tacklar de mesta som rör sig ;) Almtorp syntes knappt under hela matchen.. Ska bli intressant och se vad som händer med dom, om dom får vara kvar! 

Roligaste kommentaren igår under matchen kom från mika(som vanligt) som börjat kalla Pierre för mora,
"In me mora in me mora!"
"Han har fått matchstraff så de går it så bra å få in han på isen"
"Just fan, attans"
  haha

Ikväll ska jag åka in till stan igen till coopa och se konståkning ;) Skojj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback