TJOO!

Sitter på jobbet  och vet som vanligt inte vad jag ska skriva.. :P
Känns rätt tomt här nu när ryssarna har åkt hem, dom har ju ändå varit här varje dag i 5 veckor, så det började kännas som att dom hörde hemma här :) Trist iaf att dom åkt..
Majorov ville nyss att jag skulle komma å åka me dom på isen så han fick lära mig åka skridskor ;) haha, men k'nde inte riktigt att de där me skridskor var nått för mig ;P En annan gång! :P
Igår var jag med Anna x2, trevligt som vanligt ;) 
Idag då jag kommer från jobbet ska jag nog förbi Linda me Grynet och Wilma så hon får fota lite ;) Se om grynet dör av skräck eller nå, haha.. Tror inte de, eller hoppas iaf ;) Sen bär de av till stallet och Pelle som varit så fin dom senaste gångerna jag haft hand om honom :D Tack Emma än en gång för att jag får låna pärlan ibland =)



Kommentarer
Postat av: emma

var så god=) njut så länge han e kvar:p

2008-08-15 @ 12:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback