ojojoj

Jag har så tråkigt just nu! Men är ju bara typ 2h tills jag slutar.. :) Är ledig på tisdag men dock blir det ändå att fara in till luleå.. Man skulle kunna kalla de att jag far på jobbet fast jag är ledig ,) haha.. Luleå spelar ju mot SAIK! :D Hoppas å ber till gudarna att luleå vinner! Det är så himlarns skönt att vinna mot just Skellefte!! Spesiellt nu då Renberg skrivit på för dom, även om han inte kommer spela på tisdag så gör det ändå en hel del skillnad! :P
Ja vad ska jag nu skriva om då? Hmm...
Tänk om jag varit mindre jag.. Hade allt varit lättare då? Om jag lixom inte hade varit så rädd för att släppa nya människor in på livet? Om jag haft lättare för att lite på folk, eller om jag inte varit så himla "elak" (eller vad jag ska kalla de) mot dom jag tycker om.. Tänk om jag bara kunde bete mig åå våga chansa lite här i livet? Hur hade allt varit då? Hade mitt liv sett mkt annorlunda ut? Ja herre vad det finns mkt frågor som cirkulerar i min hjärna just nu... Å inte ett enda svar har jag heller.. Men men Emme det betyder jättemkt att kunna prata med dig om allt, att du bara finns där å lixom går att berätta allt för, även dom mindre bra sakerna jag gör.. ;p Du är nog den som vet allra mest om mig och mit liv! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback