Samtalsämnen ;D

Hahaha ja vilka sjuka samtalsämnen man kan ha alltså ;D Emme du är underbar vet du det! :)
Helgen var då allt annat än lugn.. Masas fylla och så gör jag ju såklart saker som jag inte är så stolt över, det var ju dock inte ovanligt tyvärr.. Kanske måste ta å dra ner på spriten lite.. Vet dock hur bra de kommer gå, menmen...
Var å festade hos simon i lördags iaf med karin larsson å maria åsså simon såklart :P haha.. Sen drog vi vidare till Snibben där de var lite trevligt folk.. Sen vart de röda rummet, var inte mkt folk men var inte så nykter så brydde mig inte speciellt mkt :P träffade Martina där å de var trevligt =D Efter dom stängde hände andra saker som vi inte behöver gå in på här.. vill ni veta så får ni väl fråga, men inte säkert jag svarar beroende på vem som frågar ;)

Idag har jag varit på Cafe Storgatan med Anna :) Riktigt mysigt har dom fått det där :D Å gott var det!
Sen så har jag varit i stallet och ridit ut med Troya :D Så himla mycikt å rida i snön då det är varmt å skönt :D

Nu ska jag nog fortsätta se Mysteriet på greveholm :D


Kommentarer
Postat av: Emmäh ;>

du är gode jävla bra du med ;)

Postat av: emma

ha,ha, jag har hört om herr X hörrudu:p för en taxichaffis ungår inget:p

2008-12-06 @ 16:59:14
Postat av: natta

emma: hahahaha ja du vet så mkt du ;)

2008-12-06 @ 17:00:51
URL: http://nattali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback