Tjo!

Sitter på jobbet i sunderbyn nu och gör inte så mkt.. Funderade på om jag sku sova en stund så jag orkar me kvällen, men vi får se :P Är ju då gode lungt här just nu!

Gårdagen var en väldigt lång men kul dag ;) Större delen av dagen spenderades med Emelie :D
Först på morgon tidigt som fan(för att vara jag) for jag till stallet å tog hand om lilla Toysan =) Sen vid halv 9 bar de hemmåt å in i duschen fort som fan å sen stressa iväg till luleå och hämta upp Emme för att fara till piteå, vi skulle hälsa på hennes farmor som låg på sjukhus, men efter en massa om och men så fick vi då reda på att hon åkt hem typ just innan vi kom! Så då var de bara att fara därifrån, for å käkade på blå ängeln innan vi begav oss tillbaka till luleå igen, väl där for vi till Alvik och skulle köpa en babysitter hos nån till mamma, denna nån skulle då bo typ vid Liko, kan dock ta e meddela att det gjorde personen inte! Tur vi hade Emmes vän i telen som kunde ge os en vägbeskrivning till rätt väg iaf sen så var de bara å leta rätt på rätt husnr! ;) Vi hittade då till slut och de gick fort å köpa den där... Aja efter det så var de bara å fara å skjutsa hem Emme för att sen börja jobba 14.30 :) Var en rätt lugn dag på jobbet skulle jag kunna påstå, Emme kom å höll mig lite sällskap :) Vi spelade jeopardy å skulle ha varit grymma om it Mika förstört! Skulle då iaf spola efter att vi suttit där ett tag å slöat, skulle ta på mig jackan men då inser jag att Mika hett fast den me en kattstrypare i en stol så jag fick it lös den :@ Som tur var hade jag en kniv(dock ovass som fan) i fickan å kunde efter ett tag få lös den! :P
När jag slutade jobba så åkte jag å Emme lite skrillor ;) Haha, å vi var grymma som fan! Jag ramlade "bara" 2 ggr, å jag kan faktiskt få skylla lite på att skridskorna jag hade var stora som fan! ;) HAHA, har blåmärken på knäna idag :P
Aja efter jag fått emme att vilja sluta åka nån gång så for vi hem till henne å hämtade hennes saker som hon sku ha me till byn...
Sen innan i sku hemmåt så var vi tvungen in på shell å köpa en lampa å byta till ena halvljuset som var trasigt, var ju bara de problemet att  ingen av oss kunde riktigt fatta hur tusan man sku hitta vars lampan satt eller hur man sku få lös den så man lixom kunde ta me den in så han i kassan visste vilken sorts lampa de sku va, så vi stod där som nå frågetecken typ och så kom polisen dit å parkerade breve oss å vi stod ju fortfarande å typ kolla på huven som nå frågetecken så då poliserna gick förbi så fråga vi dom om hjälp :P haha.. Å jätte snälla var dom då å hjälpte oss å visa hur man gjorde så nu vet jag hur man gör de också :P HAHA! Supertrevliga var dom då å den ena av dom sa typ till Emme då han kom ut me en korv i handen att nu var de som på film där poppon alltid käkar korv :P HAHA!
Jaja efter vi lyckats med lampan så for vi hemmåt, å det gick väl typ smärtfritt fram tills vi var innan Påle typ, då hör jag hur Emme skriker å så skriker jag me bara för att jag blev rädd då hon skrek sen så såg jag varför hon skrek, då skrek vi båda två igen, det stod en ÄLGJÄVEL mitt på vägen, stor som fan var den å den bara stod där som en staty och stirrade! Fan var längesen jag vart så rädd! :S Menmen vi krockade då inte med älgen och resten av vägen hem så gick de bra :)
Imorse då jag körde till jobbet så såg jag bara den där äckliga älgen framför ögonen! USCH! Kommer drömma mardrömmar om den! :p
Ikväll då jag slutat jobba bär det av till Piteå och Sara :D Vi ska äta mat å dricka vin(kanske?) ;) och sen fara på fest för att förmodligen fara ut på krogen senare :P Blir singstar ikväll också! Var hur längesen som hellst! Tror senast var maskeradfesten hos karin? :O  Men men hoppas på en kul kväll :D men det tror jag det blir :D:D

Detta var då allt från mig för denna gången ;) Bjuder på nån bild från gårdagen också ;)

 
Erkänn att jag ser mer stabil ut än Emme!? ;D
 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Men jissis vilket inlägg x) hahaha

Postat av: Cornelia

Men jisses vilket inlägg x) hahaha

2008-12-20 @ 17:41:54
URL: http://carecrab.blogg.se/
Postat av: Anonym

Shit vad du svär! :o jag blir ju rädd för dig kvinna :P hehe



Du ser hur de kan gå.. tänkt på farten, ni båda kunde vara döda nu..

2008-12-20 @ 20:30:31
Postat av: AK

+ tänkt på att koncentrera dig då du kör.. skulle inte förvåna mig om du satt och messade samtidigt.....

2008-12-20 @ 20:32:43
Postat av: Anonym

ha,ha, vi alla vet att natta typ alltid messar när hon kör bil!

2008-12-20 @ 21:23:47
Postat av: Eveline

Jag vill också åka skridskor med er någon dag!! :)

2008-12-21 @ 20:24:19
URL: http://evoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback