Tjopp

Hej hallå!
Vet inte vad jag ska skriva idag ;P Har inte gjort allt för mkt.. Var hemma å slöade å såg film till typ efter fem :) Såg Varg, inte var den så bra som jag hade väntat mig, men den var väl inte dålig heller...
Sen for jag förbi mamma men hennes babysitter som jag hämta i luleå i fredags :P har hunnit me och vara förbi min bror också, ä där var det full fart på båda barnen :P Speciellt Emilia då ;) Dom fick även besök av tomten då jag var där :D
Nu ikväll har jag varit i stallet och ridit Toysan=) Gick faktiskt jättebra :D Övade massor på galoppfattningar ;) Gullehästen :) Försökte få nån att fota då jag red men alla var torrisar å vägrade ;) Nu blir de duschen sen blir de väl kanske nån film :D 

  
 

Bjuder på lite fula bilder idag också ;) Tömde mobilen på bilder innan å de var en heeeel del bilder i deN!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha är vi snygga eller vad :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback