Mobil lös...

Ja jag har varit utan mobilen hela em/kvällen idag! Inte kul, är typ beroende!! Satt och surrade me emme innan då jag var påväg till luleå åsså insåg jag plötsligt att jag inte alls hade mkt batteri kvar! :S Den dog då iaf innan jag var framme.. så har varit en tung kväll utan mobil! ;S
Sitter iaf på jobbet nu, ute i ishallen är det konståkning som är så otroligt tråkigt att titta på!  Har fått lite mer jobb här i sommar me =) Jobbar då de är ice breakers, it för att de gör nå, då får jag ju iaf se matchen gratis :P haha.. Ska bli kul å se vad luleå har att sätta emot alla nhl spelare :P
Annars så är allt kaos i hästväg.. Just nu känns de typ som att jag aldrig mer kommer sätta min fot på ÄRF! Suck.. Önskar att jag kunde få vinna massa miljoner på lotter så jag får köpa mig en egen häst som ingen annan behöver bry sig i! Trodde verkligen att jag hade en massa roligt att se fram emot med hästen, men dock så sket sig allt.. Fan... Men kände inte att jag klarade av mer lögner och kaos så de var lika bra att skita i alltihopa!

Sitter och letar jobb långt från älvsbyn, hoppas jag hittar nått som jag tror jag sku trivas med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback