Nehe...

Det blev inget farmen ikväll.. Blir lite less då folk vill ha skjuts åsså ångrar dom sig 1 min innan man ska åka!! :@  Då har man ju lixom ställt in sig på att åka och fixat för att det ska funka men sen så skiter sig allt iallafall! Inte för att det gjorde så mycket just idag då jag ska upp tidigt och jobba imorgon och jobba typ 13 timmar eller nå.. Men ändå, kan inte låta bli att bli lite irriterad, säg till i tid nästa gång! 
Aja nog om det, fick sluta tidigare på jobbet idag, åkte hem just efter 17 då allt var slut för dagen, var riktigt skönt att få sluta tidigare och komma hem :) Då jag kom hem så fixade jag mig iordning lite och åt lite mat och sen så åkte jag till karin där det var lite folk och vi satt väl mest och surrade tills dom skulle med bussen och jag sku vara chaffis(vilket inte blev av).. Nu så har jag typ nyss kommit hem och ligger i sängen och bloggar innan jag ska se lite OC och sen sova!!
Hoppas få surra lite med min älskling också, höjdpunkten på dagen ju!<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

är inte höjd punkten att vara med dina vänner??

2009-08-09 @ 23:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback