..

Tjo!
Sen sist jag skrev har det inte hunnit hända så himla mkt..
Efter lunch så red jag en häst som heter Montana, stor kuse med stora gångarter.. Har aldrig suttit på en sån häst förr :P Det gick väl helt okej, i början var han lite okoncentrerad, stark och testig, men på slutet gick det bättre!
Har också hunnit me att raka en pålle som hette Balo :P
Sen har det inte hänt så mkt mer, i helgen så åker camilla och magnus på gbg horseshow, vill också! :P

Nä nu ska jag ta av mig lite hästkläder(dock så kommer nog allt jag har med mig lukta häst inom kort, bot ju som sagt på stallet och då är det svårt att inte lukta häst :P= och invänta hockeyn;)

Emme: Haha ja nog är de det =) Dock sov jag så hårt inatt så märkte dom knappt:P

ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback