Lekenskolan i lågor!

Ja inatt så brann Lekenskolan ner.. Satan vad det brann alltså.. Fattar inte ungarna som gjorde detta! Hur kan man lixom ens komma på att göra nått sånt? Akta dåligt samvete dom borde ha nu alltså!
Aja, igårkväll så fick ajg ett mess av Simon där de stod att Lekenskolan brann.. Tänkte först att de bara brann lite, men då han sa att de var mkt å mkt folk som var där så var jag ju tvungen att fara dit jag med :p Och shit vad det brann när ajg kom dit, å mer brann de då vi for, kanske var där en timme eller nå, fast kändes som 10 min :P
Tog en hel del kort på spektaklet också...

          

Korten ovanför är klickbara och det är jag och Simon som fotat :p

Kommentarer
Postat av: ida

hahaha joo, men vissa vet ju inte hur gamla dom är och tror att dom är typ 10år.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback