Ny färg ;)

Yes, idag har jag färgat håret :p Kände att jag var less den gamla färgen så nu vart de nått nytt, får se hur långe denna färgen får stanna innan jag blir less igen ;)

Ny färg ;D ----->

Idag har jag inte gjort så himla mkt, har varit i stallet och tagit hand om troya, och så tog jag hand om Ebba också, red henne och det gick väl sådär idag.. :p

Vad har jag annars gjort då? Hm, varit å solat =) Skönt som tusan! Är så skönt att kunna gå till solariet då de är söjn pissigt kallt ute!

Sitter nu och ser på OTH, har börjat om från säsong ett, och shit vad det är mkt som man glömt bort att det har hänt, men kul att se om det igen och komma ihåg allt som hänt :D
Blir nog nån dag snart att se det nyaste avsnittet från säsong 6, antingen blir det väl att se det med simon eller så far vi till Piteå och kollar på det med Sara=)

Nä nu har jag skrivit en massa ointressant skit så nu ska jag sluta!!!

Pussciaooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback